Nekad Nisse | Ban överklagan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl1cky

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071757168/

Ditt Hex-ID: 110000142400370

Vad är din discord tagg? Nisse#5551

Vem var det som bannade dig? Någon Admin eller uppåt som kan banna folk i discord server, det står inte vem som banna mig.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "This User is bannad from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem banna mig för att jag skrev till Staffs och Whitelist-Ansvariga att dom skulle ta bort min roll för att jag tänker byta Server. för att jag vill inte ha WL här på Unive när jag spelar på en annan server, då skulle jag 100% bli bannad och det skulle jag inte vilja bli för att jag skulle nog komma tillbaka i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ska berätta exakt vad som hände: Det börja med att min kompis valde lämna Unive för att han tänkte börja på Glorify, han skrev till mig att jag borde göra där så jag okej för att jag vill gärna spela med han. Jag skrev till Staffs och WL-Ansvariga att dom skulle ta bort min Whitelist roll för att om Staffs ser att jag spelar på en annan server när jag har WL här på Unive så skulle dem banna mig så jag sa till dom men ingen svarade, det gick 2 timmar och sen när jag kommer in i discord ser jag att jag har blivit bannad, jag frågade Staffs och tillomed Del-ägaren om dem vet varför jag är bannad men ingen visste varför. Det var några månader sen jag blev bannad och nu har jag valt att börja här igen för att jag har mer vänner här på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, Ja och nej.
Det var ju fel av mig att jag skrev till Staffs och WL-Ansvariga att jag tänker byta server, så dem ska ta bort min Wl-Roll.
Sen så tycker jag ju att det var lite för mycket att bli bannad för det där, en kick eller en varning skulle funka, ELLER en ban i 7 dagar, inte perma.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ju så att det var första dan på Unive, Min Kompis köpte en bil i Marja-Lisa då när min kompis tänkte åka ut med bilen så stod jag bakom hans bil så han inte kunde åka därifrån, sen när jag kommer tillbaks till datorn så har jag blivit bannad för sunt förnuft av Del-Ägaren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna stanna kvar och säga till min kompis att jag vill försätta spela här på Unive med mina andra kompisar. Eller så kunde jag bara ha skrivit till min kompis som var WL-Ansvarig då, att han skulle ta bort min WL roll. Ska jag vara ärlig så gjorde jag ett fel att lämna Unive, detta är en bra server med jätte bra rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte skriva till flera Staffs och Whitelist-Ansvariga att dem ska ta bort min Whitelist roll, istället bara skriva till en person.
Dock så kommer jag absolut inte byta server igen om jag börja här på Unive igen, tycker att jag trivs här på Unive mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och jag kommer inte tjata att ni ska kolla på den då jag inte har bråttom.

Detta är en jätte bra server med trevliga staffs och spelare, jag trivs verkligen här och vill jätte gärna börja på Unive igen. Det jag gjorde var fel och jag kommer absolut inte byta fiveM server igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka