Nekad Nisse | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl1cky

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071757168/

Ditt Hex-ID: 110000142400370

Vad är din discord tagg? Nisse#5551

Vem var det som bannade dig? Vet inte vem som banna mig, men det är någon som har perms att banna folk i Discord servern.

Hur lång tid var din ban? Permanent Discord Ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "This User is bannaed from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tänkte byta server till en annan FiveM server då min kompis spelar där, då skrev jag till staffs och WL-ansvariga att dem skulle ta bort min Wl för att jag tänker byta servern, 2 timmar senare så blev jag bannad för att jag sa att jag tänkte byta Server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börja med att min kompis sa att jag borde börja i den fiveM servern han spelar på, då skrev jag till Staffs och Wl-Ansvariga att dem skulle ta bort min WL roll så jag inte blir bannad för att jag spelar på en annan servern, ingen staff eller WL-Ansvarig svarade och det gick 2 timmar, senare när det är kväll så går jag in i discord o där ser jag att jag har blivit bannad. Jag fråga flera staff och tillomed del-ägaren men ingen visste varför. Och detta hände typ för flera månader sen och nu har jag valt att komma tillbaks men först behöver jag göra en ban-överklagan. För att jag tänkte på att rpa här som Polis igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först tyckte jag att den var felaktig, men nu när jag vet varför jag har blivit bannad så tycker jag att det var ej felaktig.
Men dock så är jag verkligen ledsen att jag gjorde så, jag kan lova att detta aldrig händer igen, vill verkligen börja på Unive igen då mina kompisar spelar här.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var min första dag i Unive.
Min kompis hade köpt en ny bil och då råka jag sto bakom hans bil så han inte kunde åka iväg, sen så blir jag bannad för Sunt förnuft för att jag ej aktade mig när han försökte åka ut, men problemet var att jag var AFK så därför kunde jag inte akta mig.

Och jag har lärt mig nånting från mina tidigare ban, att jag inte ska stå AFK när jag är ingame, och om jag ska gå afk så disconnect:ar jag och sen när jag är tillbaka så går jag in igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha sagt bara att dem ska ta bort min WL roll istället för att säga att jag ska byta servern, eller så kunde jag bara valt att stanna kvar här då jag har jätte många vänner här och denna servern har mycket social rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig något, att jag ej ska säga till Staffs att dem ska ta bort mina roller för att jag ska byta server, jag skulle kunna bara säga att dem ska ta bort min WL roll, men det kommer inte hända igen för att jag kommer stanna kvar här på Unive om jag kommer in igen.
Detta är en av dem bästa servrarna jag har spelat på, dem andra servrar dör snabbt eller så är det många lallare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, jag har inte så bråttom. Jag spelar nu här som icke WL. Jag ber om ursäkt och detta kommer inte ske igen, jag har valt att komma tillbaks hit.

Senast ändrad:
@Philip320 Jag kan lovar att detta inte kommer hända igen, vill jätte gärna börja spela här på Unive igen med mina kompisar och skapa roliga scenarion. Jag kommer stanna kvar här på Unive, jag kommer inte byta server igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka