Nekad Ninzensiux | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninzensiux

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7656119880073875/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Ninzensiux#6389

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2006

Berätta om din karaktär. Mikey William är 21 år, han föddes i Ryssland men hans familj flyttade till Sverige när han var ung för att hans föräldrar hade fått jobb här, han har 2 små systrar också. Mikey växte upp bra och är väldigt positiv av sig, han är också rolig och omtänksam.
Mikey drömmer om att bli en professionell basketspelare men om de inte går igenom skulle han nog jobba som nått annat som gör nånting positivt i samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja få tillgång till alla jobb så jag kan utveckla mitt rollspel. Tex ett jobb som jag skulle vilja ha är Securitas och då måste man vara Whitelistad.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den ser aktiv ut och har många spelare sen har jag också kört i serven i nån vecka och alla som jag har träffat har vart bra på att rollspela.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har kört på den här serven länge och tyckte att den var bra så dem frågade om jag skulle joina så jag gjorde de och testa serven. Nu har jag kört på serven i ett tag och tycker att den är bra så jag vill Whitelista mig! XD

Vad har du för mål med ditt rollspel? Inte direkt har roligt för just nu eller kanske att få jobb på Securitas!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min RP, träffa folk och ha de roligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har kört ganska mycket på Avail rp men tycker att den är ganska tråkig. + inga kör på den typ så man hittar aldrig folk att RP med! DE är bara att säga till om jag ska skriva nått mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka