Accepterad nilscool09 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? nilscool09

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unnamed.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (har inte tillgång till mitt disocrd konto för tillfället kommer till de senare men de är därför jag inte har en bild) För att jag var med i en grupp som hette meta ligan o då så vare tydligen vad jag har fått till mig några som meta i den o alla andra i gruppen blev ju då också bannade vet inte om jag blev till kallade till support eller inte men jag har iaf inte haft tillgång till mitt dc konto på flera dagar och för jag måste verifiera min ålder tydligen ja försöker fof lösa de men de är isf därför jag intek unnat skirva i pm osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag satt o prata o spelade men några irl polare o sen så ringer nån på min lur o då är de en ur mitt gäng så frågar varför jag blev bannad o jag tänkte att han menade mitt discord konto som då är tillfälligt inaktiverat o då sa han iaf att han menade unive discorden o då så förklarade han vad som hänt och jag kunde inte göra något liksom skriva eller nåt till nån staff för mitt dc konto var ju inaktiverat så jag liksom ber min boss skicka pm till er staffs då som tog beslutet o försöka förklara allt o sen så ja hände inte mycket mer än så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga felaktig för jag vet när jag blev tillagd i gruppen ungefär anledningen till varför jag inte lämnade den var för att den inte hette meta ligan då och jag brydde mig inte så mycket om den för jag ringde inte och skrev inte heller i den, jag var ute med mina polare då o hade liksom inte koll på dc. Mitt konto vart också inaktiverat då den dagen och de var därför jag inte lämnade den när den döptes om till meta ligan då. Samt jag hade varit bannad 1 dag innan jag blev tillagd i gruppen samt 2 dagar framåt efter jag blev bannad vilket ni kan kolla så jag har inte metat vill jag klargöra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var powergaming de var skit tidigt på morgonen eller ja inte jätte tidigt men ja jag körde upp för en sten kulle/berg/klippa vad man nu vill kalla de med en bmw vilket är orealistiskt, jag lärde mig att oavsett hur lite folk de är inne på servern och hur sent eller tidigt de är ska man alltid hålla en bra rp nivå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna gruppen innan den döptes om eller haft bättre koll på dc, grejen är att jag tror mitt konto blev inaktiverat innan gruppen döptes om för jag fick ingen notis på luren att den hade döpts om eller att någon ringde osv. Så ja. de var därför helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hålla koll på grupper som man blir tillagda i och att lämna dem ifall dem kan på något sätt ha med regelbrott på unive att göra med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

ifall ni behöver bevis på att jag har varit bannad under tiden jag var med i gruppen eller att mitt konto har varit inaktiverat så kan jag skicka bilder på de eller videos vad ni nu behöver för bevis på de, tror att toris fick några bevis till sig samma dag jag blev bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka