Accepterad Nikoflajsen | Whitelist ansökning [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nikoflajsen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Nikoflajsen

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/knugenavsverigeforfan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Nikoflajsen #8403

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Namn: Gunnar Persson
Född: 1979/02/15 = 41år
Längd: 182cm
Utseende: Ful som stryk. Han må va 37 men åren gör han inte väl med rynkor och andra "krigsskador han dragit på sig. håret har börjat gråa ur så han försöker dölja det med hårfärg åå hoppas djävulen tar den som påpekar det först.

Karaktärs beskrivning: Gunnar är ett yx skaft till människa. Han hoppa av skolan för de va fan så mycket fränare åå knega i ett garage åå sladda lejf. Han är en uppkäftig sate som alltid ger svar på tal och hamnar där efter oxå i en hel del skit.
Gunnar och hans polare/älskare Benjamin har känt varandra sen barnsben och gör allt tillsammans om det så handlar om att ofreda folk på stan eller smeka varandra sensuellt i verkstan. Gunnars plan när han väl får råd med flygbiljetten in till staden är att leta på närmsta bilrelaterade firma åå börja knega tillsammans med Benji. Han hoppas att dom tillsammans ska kunna hjälpa alla stolpskott i staden med deras bilar åå kanske leta på nån idiot som vill med ut åå drifta lejf eller joina i en djävulstrekant.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitlistad är en jäkligt klurig fråga. Jag skulle betrakta mig själv som en helt ok Rp spelare även om det var ett tag sen. Jag likväl som alla andra vill ha en sån bra spel upplevelse som möjligt och där av följer jag alltid reglerna men även min karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Min polare satt åå skrolla igenom serverlisten såg er och bad mig att vara med och ansöka. Vi läste lite på forumet och i dc och tror ni kan besitta en seriös server.

Hur många timmar har du på FiveM? Över 400 vet jag. Har ingen riktig koll.

Hur hittade du Multistaden? En polare som tyckte vi skulle ansöka.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har aldrig blivit bannad ooch har alltid varit väl omtyckt av staff på dom servrar jag spelat.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har inte spelat Rp på 8 månader isch så nej det gör jag ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka