Accepterad niklass0n_12FN | Whitelist ansökning [Cabjor] [Tha GAYmers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklass0n_12FN

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? niklass0n_12FN#9933

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter william karlsson, han är en väldigt trevlig och glad person, hans barndom var väldigt dålig, hans förläldrar dog när han var 13 år, och han skolkade mycket från skolan, och åren gick, han skippade gymnasiet, och fick inget jobb, han förkökte verkligen få jobb men han fick inget, sedan så blev har kriminell istället och har varit det hela sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag älskar multistaden och vill verkligen bli whitelist på en så bra server och om jag blir whitelist kommer jag ha mycket mer att göra och då kunna var mycket mer aktiv och ha mer saker att göra och jag tycker att jag borde bli whitelist för då kan jag bidra till en bra rp-nivå genom att jobba på olika whitelistade jobb och sen vill jag också vara whitelist för att kunna prata med folk i stör ej kanaler för att kunna prata i olika tillfällen som är viktiga. Jag är en positiv och rolig person som gillar att prata och rpa med folk så det skulle varit kul ifall jag blev whitelist för att kunna skaffa bättre jobb och skaffa mer vänner att både rpa och snacka med. om jag blir whitelist skulle det betyda jätte mycket för att jag ksa kunna ha kul i mitt rp liv. Och har även varit WL-här tidigare ett bra tag,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt jag vill bli whitlistad, för att bidra med Bra RP, samt höja min RP nivå, jag vill Även höja min RP nivå, och få rp med mina kompisar. jag vill skaffa ett bra jobb och bara ha kul. jag har även varit WL här förut

Hur många timmar har du på FiveM? 1,300 timmar (bara på multistaden!)

Hur hittade du Multistaden? Kommer ej ihåg, var ett halvår sedan, men jag tror, fivem listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja tyvär :(

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ. endas multi.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka