NicoE
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NicoooE/
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicolas
Vad är ditt discord namn? Nicoo#6973
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Luka Zacharov är 22 år gammal och är rysk. Han flyttade från Ryssland vid 18 års åldern till Los Santos. Han började jobba med att meka med bilar direkt då han köpte en gammal BMW som ett projekt. Därifrån så har han fått kunskaper med att meka med bilar. Han höll också på med kriminella saker men detta är något han vill glömma bort och lämna bakom sig. Han är en person med aggression om det är någon som inte uppför sig men annars en väldigt schysst person mot alla.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med bra rp och så att det blir roligt för alla som spelar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en riktigt bra server med mycket aktivitet.
Hur hittade du Unive? Hittade Unive på Fivem när jag sökte efter servrar och den verkade bra efter att ha spelat lite utan att vara whitelistad.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga och seriösa scenarion samt att göra en så bra rp som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna bidra med bra rp så det blir kul för alla och hjälpa till att förbättra genom att ge förslag osv.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicolas
Vad är ditt discord namn? Nicoo#6973
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Luka Zacharov är 22 år gammal och är rysk. Han flyttade från Ryssland vid 18 års åldern till Los Santos. Han började jobba med att meka med bilar direkt då han köpte en gammal BMW som ett projekt. Därifrån så har han fått kunskaper med att meka med bilar. Han höll också på med kriminella saker men detta är något han vill glömma bort och lämna bakom sig. Han är en person med aggression om det är någon som inte uppför sig men annars en väldigt schysst person mot alla.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med bra rp och så att det blir roligt för alla som spelar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en riktigt bra server med mycket aktivitet.
Hur hittade du Unive? Hittade Unive på Fivem när jag sökte efter servrar och den verkade bra efter att ha spelat lite utan att vara whitelistad.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga och seriösa scenarion samt att göra en så bra rp som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna bidra med bra rp så det blir kul för alla och hjälpa till att förbättra genom att ge förslag osv.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.