Nekad Nico Andersson | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falcks

Vad heter du IRL? Nico

Vad heter du på discord? Ghost_king46#3645

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 32 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag känner att det är rätt jobb för mig och att detta jobbet skulle passa mig bäst för att jag är väldigt duktig på att hantera stressiga situationer och jag har varit med min kompis som har jobbat på Falck och sett hur han jobbar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag skrev innan här ovanför jag är väldigt duktig på att hantera stressiga situationer som tillexempel mycket jobb och hjälpa alla att få sina bilar fixade och om folk skulle vilja bli anställda så hade jag gjort mitt allra bästa för att dom skulle få jobb på Falck.

Berskiv din karaktär? Han heter Nico Andersson och redan sen han var liten har han älskat bilar han blev mobbad i skolan för han hade med såna leksaksbilar till skolan han har alltid vilja bli chef eller börjat jobba med bilar och hjälp till och fixa bilar för det är det han älskar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 3 timmar varje dag och max kanske 5 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut då hade jag antigen sett om jag hade kunnat bli anställd på något annat jobb eller som en vanlig anställd på Falck.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive för det är det bästa servern enligt mig.

Har du läst våra Regler? Ja och jag är withlistad och då måste man ha läst reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka