Dubbelpost nicklassonalbin | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aboonick

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Användarnamn: nicklassonalbin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198032013019/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: abbe

Vad är din discord tagg? abbe#3650

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergame:a och var otrevlig i discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag powergame:ade på servern, men det gjorde också han som jag powergame:ade mot genom att inte ta skada när jag körde in i honom i full fart bakifrån. Jag blev skjuten en gång och åkte därifrån, han följde efter mig och sköt mig fler gånger. Innan detta följde han efter min kompis och var jobbig och dödade min andra kompis genom att vdm:a honom och plockade upp honom i sin bil, därför vdm:ade jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att antingen så får båda ban eller så får ingen av oss ban, kan diskutera lite om det behövs.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skrev något olämpligt utan att jag visste att jag skrev på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha kört in i honom utan pratat med honom istället om varför han dödade min kompis, men kunde inte det eftersom han körde iväg, så skulle bara reportat egentligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man ska inte powergame:a.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka