Accepterad Nicke69 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicke69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198218267313

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicklas Svensson

Vad är ditt discord namn? Nicklas#7871

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Åke och är 42 år gammal och har en bror vid namn Sven Åke som han alltid har vid sin sida. Per Åke är uppvuxen i Malmö där han fick gå igenom mycket mobbning och trakasserier eftersom han var speciell. Per blev väldigt fort intresserad av bilar eftersom hans pappa jobbade hos en bilmekaniker där han oftast fick följa med och hjälpa. Per är en väldigt generös och charmig gubbe som alltid försöker sprida glädje och ser alla folk på samma sätt. Han är även en väldigt hårt arbetande man som tar sina jobb väldigt seriöst. Per har även ett stort intresse för fotboll och tackar aldrig nej till att kolla på en match en lördags kväll med en bira i handen. Per har drömt om att få jobba med bilar på heltid i hela sitt liv och ser denna staden som en perfekt chans på en ny start. Pers drömbil är en lamborghini urus och med hans ekonomiska situation nu måste han jobba röven av sig för att få den och det är han redo på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare haft whitelist på er server som jag förmodligen förlorat då jag varit inaktiv av personliga skäl. Har även bra koll på hur servern fungerar då jag har spelat sedan juni 2020. Jag tycker även min karaktär sticker ut då den inte är den typiska gängmedlemmen utan kan bjuda på sig själv och kommer med nya scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det var den första svenska serven jag spelade på och det finns ingen server som har så bra rp som Unive. Jag tycker även att karaktärerna som spelar rpar bra och staffsen är snabba på reports.

Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig om er server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att sprida kärlek och glädje till andra spelare och även förbättra mitt rpande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive kortsiktigt är att fixa ett jobb på antingen Falck, Mekonomen eller vianor och som ett långsiktigt mål är att ha en fet bil kollektion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka