Nekad Ni hab | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ni hab

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Apa

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Asil Arata - 2000,04,05-5608

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, ambitiös och seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har jobbat hårt för att få sin drömbil och framtiden är att han ska få sitt drömjobb som mäklare eller polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och att min karaktär kommer långt och folk i stan känner till mig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska göra situationen i sin egna vinning utan man ska göra det i RPns vinning.
Även om du håller på att förlora nått så ska du göra vad krävs för att få ut det bäst ur scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, (Metagaming) råkade säga till min kompis i discord vart jag var när jag blev rånad. Då lärde jag mig att jag aldrig ge ut information som inte kommer från karaktär till karaktär, de här var länge sen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr: Om man dör så ska man inte börja spela på sin karaktär direkt och du ska inte komma ihåg nånting. RDM, Att man slår eller gör nått som skadar den andra utan något slags scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det(:

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka