Nekad nexy4534 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexy4534

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? nexy4534

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Kirk Svensson är ifrån Skövde han är 20 bast och har haft en svår uppväxt eftersom hela hans familj dog i en bilolycka när de var på väg till hans lillebrors fotbollsmatch, när Kirk fick höra detta blev han hjärtekrossad och depression började vid en tidig ålder. Eftersom han inte hade någon familj fick han flytta till ett familjehem och då började han med kriminaliteten och hänga med fel folk. I skolan hade han de tufft eftersom ingen kunde hjälpa han med läxor osv. Detta ledde till att han skippade lektioner och började göra jobb för kriminella nätverk. Han klarade inte att komma in på ett vanligt gymnasium så han gick IM i 1 år och plugga upp betygen innan han bytte till bygg och anläggning. Det klarade han bra och fick mycket hjälp i skolan. Efter studenten så började han jobba på byggfirma, men kunde inte hålla sig ifrån de kriminell och därefter fick sparken. Efter att han fick sparken blev han deprimerad och började ta droger för att dämpa smärtorna och depressionen, han märkte att detta inte skulle funka i längden och därför sökte han hjälp och försöker sluta. Jag slutade efter 4 månade av min behandling och därefter försökte jag söka jobb men fick inget jobb. Så jag börja med kriminalitet och gjorde massa kriminella saker som till exempel rån och misshandlade folk. Jag fick in en hel del pengar och va jätte nöjd med mitt liv så jag fortsatte på det spåret än idag. Några intressen som Kirk har ät t.ex. att spela fifa och lira fotboll med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rollspel med hög rp-nivå, en ofta aktiv spelare och en karaktär som kommer passa bra in på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten också vinner scenarion så att dem med tycker att det är roligt, det handlar även om att försöka göra så verkligt rollspel som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex. att behandla alla med respekt, Metagaming innebär att man icke ska ta information från något annat ställe än ingame och rdm = random death match alltså att man dödar någon utan anledning. Vdm = vehicle death match alltså att man använder sitt fordon som vapen t.ex. kör in i folkmassa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rollspelat under längre tid förr men vill komma igång igen och på en seriös server som Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill gärna komma in på servern och börja med seriöst rp igen, har hört från många håll att det är Unive som gäller!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka