Nekad Next | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Next

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198021584714/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Next#0282

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel axelsson som är en blyg man som har två morbröder som behandlar mig illa, dom har utsatt mig för pedofiliri och slagit mig som liten. Då gick han in i en deorition men han kämpade sig igenom den. En stor anledning att han tog sig egenom den är ett stort intresse han har som är fotboll. i hans fotbolls lag fick han vänner som inte var så bra för han men han insåg inte det. Hans två vänner tog med han till sina områden och lärde han hur man stod upp för sig. En dag efter Alex hade varit på fotbolls träning så gick han hem och då när en av morbröderna försökte ta på han på ett sexuellt sätt så sa han till ordentligt och det var då det blev chaos. Dom tog han och satt fast han med bundband i en säng och våldtog han. efter det så rymde han till sin fotbolls tränare som var ett stöd för han genom depritionen. Alex bärettade allt för han o då ringde Fotbolls tränaren polisen.
Polisen gorde en undersökning hemma hos Alex o hans två morbrödrar och dom fick fram bevis. Så att morbröderna åkte in i fängelse för våldtäkt och misshandel.
nu mera är Alex 18år och vill bli polis för att ingen ska behöva växa upp så

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska ha ett gått intryck på alla spelare, raportera om någon failrpAR, och sprida sköna vibes

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har blivit intreserad av Unive för att det värkar vara bra rp på den för att jag har kollat på några Twitch spelare som t.ex consmo.bt

Hur hittade du Unive? Jag spelade tidigare på multistaden lite sen har jag och sätt mycket på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis. att få poliskoren att bli respekterade och kanske en dag bli polischef

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att sprida sköna vibes till alla deltagare och kanske en dag bli polischef

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? bara Carolina state lite ibland anarsh bara unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top