Nekad Newse | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Newse

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? .newse

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Pedro Lopez, han föddes fattigt i Spanien men i senare tid av livet så flyttade han till Sverige då hans mamma var Svensk, han är 26 år och är väldigt driven till att tjäna pengar och vänner då pengar ofta har varit ett problem i hans uppväxt. hans pappa jobbade som polis och med de har Pedro fått stort intresse att följa hans fars fot steg. hans mål i livet att att bli ekonomisk oberoende och leva sitt liv till fullo och köpa många bilar så han kan känna att han levt sittt liv rätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig och hjälpsam Rp, är mycket bra på att stoppa dåliga/stela stunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rollspela för att de andra i senariot ska kunna ha roligt och att man ska spela för bra rp och inte för att vinna senarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM är ju när man använder sitt fordon att döda någon utan någon senario, FearRP är när man inte värnar om sitt liv tex man försöker springa iväg under pistol hot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat mycket förut fast på seriösa amerikanska servrar har ca 600 timmar totalt som polis samt civil

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt social och kunnig inom rollspel då jag kör mycket förut på andra servar.

Nekad.
Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning, berätta lite mer om hans barndom samt om hans framtidsplaner. Tänk på att det finns mer intressen än att bara få mycket pengar, det kan klassas som powergaming.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka