Accepterad NeverBeLikeMe | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeverBeLikeMe

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? hardstylenever

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joakim Andersson 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Nyfiken och rätt orädd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joakim Andersson är 29 år gammal och har haft en tuff och hård uppväxt. Han har alltid gått sin egen väg och är en ensamvarg. joakim tycker om att hjälpa människor och bidra till trygghet i staden så gott han kan,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en väldigt bra och seriös rp. vilket jag vill visa er. samt att jag vill utveckla mer i rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna, utan att man ska tänka på att det ska bli kul för den andra också. Ibland kanske man förlorar och ibland inte.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att man dödar någon utan anledning och vdm att man kör på någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

hej

nu är det fixat så jag har samma namn

mvh
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka