Nekad neohtoniah | Ban överklagan [TheLegend27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neohtoniah

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/neohtoniah

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: neohtoniah

Vad är din discord tagg? neohtoniah#6085

Vem var det som bannade dig? Davicoo

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på tre personer, vilket räknas som VDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några vänner var uppe vid guldvaskningen och vaskade guld, då tre personer kom dit och började snacka med oss... därefter en av mina vänner råkade slå till en av dessa personer, vilket absolut inte var meningen, notera att han bad om ursäkt direkt. Vad personen gör då är att dra fram kniv direkt och hugga ner min kompis. Medan detta sker så sitter jag i min bil precis bredvid och kör då på honom, samtidigt börjar de andra två personerna jaga resten av mina vänner med hammare. Jag valde då att försöka hjälpa mina vänner och köra på dem. Därefter tar jag en av mina vänner till sjukhuset, lämnar honom där och lyckas hamna i ett snutjag. Mitt i detta snutjag blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var enligt mig inte direkt en felaktig ban utan det var jag som begick ett misstag, dock så skulle jag vilja påstå att dessa personer har gjort sig skyldiga till RDM, då de helt utan anledning börjar attackera oss. Får nästan känslan att de bara var ute efter att få döda någon och att de tar minsta lilla chans de kan få för att göra det. Båda sidorna har dock gjort fel i detta fall, enligt min mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har dock blivit felaktigt bannad en gång, vilket var ett missförstånd och den återkallades direkt av staffen. Räknade därför inte med den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunnat göra var för det första att inte använda bilar som ett vapen, vilket var väldigt fel av mig, istället borde jag på något sätt ha försökt lugna ner situationen. Min vän hade möjligtvis kunnat vara lite försiktigare så att han inte råkade slå till personen, men det är inte mycket som kan göras åt en olyckshändelse. De andra personerna borde ha lyssnat på min vän då han förklarade att det ej var meningen att slå till personen, istället för att börja kriga mot oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Det jag visste innan detta var självklart att VDM ej är tillåtet, men nu vet jag helt säkert att kofångaren på bilen inte ska användas för att launcha människor upp i luften. Detta kommer inte att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka