Accepterad neodencoolajaveln | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neodencoolajaveln

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/neodencoolajaveln/

Ditt Hex-ID: 11000010e479147

Vad är din discord tagg? ismaskin#6190

Vem var det som bannade dig? emilia<3

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, ljuger

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var för att en grabb sa åt de att jag kört ner för ett 13 eller om det var 12 m djupt stup

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag och en polare skulle sälja vårat kokain men när vi kommer dit så står det 3 bilar var av en va en fin audi A6 då tänkte jag att jag snor den men då började en av gängmedlemmarna jaga mig vi åkte långt och han körde in i min bakdel en gång men inte så värst hårt så slog bara pannan sedan åkte jag och gömde bilen under en tunnel och körde självklart försiktigt ner under den sedan kom han dit så jag hoppade in i bilen och åkte vidare när jag kört över en annan bro så dör bilen och då glider jag bort i kanske 30 km/h max och svänger ner för ett stup som var runt 12 m brant och notera att jag körde 20 km/h just då och krockade inte i någonting alls men grabben som jagade mig postod att jag körde 150 km/h och att båda mina ben skulle varit brutna och hur ska jag kunna uppnå 150 km/h med en död bil på en grusväg efter en 90 graders kurva och när vi åker därifrån så kommer de till banken där jag och min kompis befinner oss och där bannar någon emilia mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker inte att det var en felaktig ban om man hänvisar till regler tycker bara att han skulle ha hållt lite bättre koll och inte ljugit en massa

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade väl kunnat stanna men var rädd att han och hans knarklangar gäng skulle ta livet av mig därför jag körde som jag körde jag hade väl kanske kunnat stanna men då hade de förmodligen dödat mig pågrund av att jag stal deras audi a6

Har du lärt dig någonting efter din ban? det ända jag lärt mig är väl att jag inte kommer köra ner för sådana branta backar någonsin igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka