Accepterad neodencoolajaveln | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neodencoolajaveln

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/neodencoolajaveln/

Ditt Hex-ID: 11000010e479147

Vad är din discord tagg? ismaskin#6190

Vem var det som bannade dig? 9bit

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc in game-inte fråga om skostorlek in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag frågade om hans id på ett annat sätt än att säga id vilket är bra mycket mer realistiskt än att bara säga id

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sålde en audi rs6 till en kille på piren som var ny på servern och när jag skulle föra över bilen så hade jag skrivit halva commandet och orkade inte skriva om och glömde bort att man inte får vara halv ooc för vad jag vet så är det en ganska ny regel och det är ganska lätt hänt att man glömmer sånt men kommer ju såklart inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det inte va fel att de bannade mig eftersom jag bröt ju mot en regel men jag tycker ju själv att man kan skriva i ooc chatten som en varning istället för att ge en ban på 5 dagar precis när man sålt en bil

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var när jag rullade ner för ett 13 m stup som inte ens var brant och sen vart jag bannad för att jag kunde gå efter fast att jag inte ens krockat i något och den andra va sälja utan krim roll det jag lärt mig av dessa bans är att jag inte ska göra något liknande alls inte äns producera knarket och inte köra så idiotiskt med bilen men skulle nog lära mig lite mer av den här bannen om jag fick en sparkning som sa till mig vad jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte frågat om hans skostorlek och varit mer vaken men det var ju ganska tidigt på morgon så var inte riktigt vaken alltså pigg eller vad man ska säga

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska vara halv-ooc och inte heller ooc för att det kan leda till hårda straff men som sagt jag hade nog inte gjort det igen bara jag fick en sparkning istället för ban i 5 dagar och jag har läst reglerna men glömde bort det och det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Tryck "Page Down" nästa gång.

(varför vi inte bara skrev i chatten var för att folk inte lyssnar då)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka