Accepterad neo999 | Medlem ansökning [Limpan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neo999

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? @Browski_00 eller @Browski+-0

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter gustav person och är uppväxt i Andersberg i halmstad. Där det är väldigt kriminellt. Jag hade en tuff uppväxt som barn. Jag har inga föräldrar, min mamma dog i en skjutning och min pappa dog i sjukhuset efter en bilkrasch.
Jag bodde med min farmor som tonåring för att jag hade ingen annan stans att vara. När jag blev vuxen behövde jag skaffa pengar, jag testade alla möjliga jobb t.ex. Städare, taxiförare, mekaniker, sotare. Fast inget av de var speciellt
för mig. Så jag kom på en egen idé och testade boxning. Jag kom äntligen på min talang. Jag gick till tränings lokalen 3 gånger varje vecka och gör det fortfarande. Jag har blivit en väldigt känd boxxare runtom hela världen. Nästan alla av mina figher
vinner jag . Men det var ett problem även fast det gick så bra, folk var efter mitt liv. Många blev upprörda och ville ta livet av mig. Därför gick jag den kriminella vägen och nu så åker jag runt i skottsäker bil
för man vet aldrig om man råkar åka in i fel område o man blir rökt. Jag har också alltid skottsäker väst på mig under jackan. Men det har nog oppsen också. Men nu kommer jag bara fortsätta som mitt liv är just nu så borde det gå bra..

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med social rp och kommer rpa lite som mekaniker osv jag kommer göra så att alla har kul när det rpar annars kan inte jag häller ha kul jag är också trevlig o snäll och såklart energisk jag tänker ofta positivt om folk och inte dömmer på olika sätt jag ska bidra men en väldigt hög rp nivå och även försöka bygga upp en fett bra spelar bas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så alla har roligt i ett scenario och att man inte alltid behöver vinna

Hur hittade du Unive? spelat här inann och har vänner somn spelat här inann

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka