- Meddelanden
- 474
- Reaction score
- 18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad är ditt discord namn? N3o#7777
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Neo West och gillar bilar och har alltid försökt vara så aktiv vid bilar som det bara går och han har sin familj i norge och sina vänner i unive staden oc han gillar att umgås och prata med folk och därför ska han söka till bilfirman eller mekonomen
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill få en hög rp nivå på servern och kunna bli mekonomen och kunna hjälpa folk och kunna bidra med bra rp till servern så att alla blir glada så om jag får whitelist ska jag rp så bra jag kan ha roligt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har en massa vänner som spelar här och gillar att rp men man kan inte söka jobb så jag skulle vilja bli whitelist och att kunna göra mitt rp mycket bättre
Hur hittade du Unive? I fivem meny
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna rp och ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på denna
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad är ditt discord namn? N3o#7777
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Neo West och gillar bilar och har alltid försökt vara så aktiv vid bilar som det bara går och han har sin familj i norge och sina vänner i unive staden oc han gillar att umgås och prata med folk och därför ska han söka till bilfirman eller mekonomen
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill få en hög rp nivå på servern och kunna bli mekonomen och kunna hjälpa folk och kunna bidra med bra rp till servern så att alla blir glada så om jag får whitelist ska jag rp så bra jag kan ha roligt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har en massa vänner som spelar här och gillar att rp men man kan inte söka jobb så jag skulle vilja bli whitelist och att kunna göra mitt rp mycket bättre
Hur hittade du Unive? I fivem meny
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna rp och ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på denna