Accepterad Neo123 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
472
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/

Ditt Hex-ID: 110000119a8468e

Vad är din discord tagg? N3o#7777

Vem var det som bannade dig? swipe

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad från philip server anledning:Lall,smutskastning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att stafsen valde att banna mig pga av mitt betende ingame och lite i ooc för jag skrev att servern var dålig men som sagt jag ångrar det och jag vill komma in och rp som jag har gjort på en massa servers och jag vill kunna visa att jag kan rp för er så därför vill jag liksom ha en extra chans att kunna rp på Unive Rp jag har även en massa kompisar som spelar på den servern som jag vill spela med och jag kommer följa varje regel till 100% Men som sagt jag tror att dom valde de för jag lallade lite på kvällen och att jag sa att servern var dålig då bannade dom mig men som sagt jag vill visa att jag kan rp för er och jag inte är ens sån som bara säger skit och inte kan rp jag kollar även på mycket streams där det ser väldigt roligt ut och därför söker jag unban på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lallade lite en kväll och sen blev jag bannad så skrev jag att servern sög som jag nu ångrar och kommer visa att jag kan rp men som sagt jag har snackat lite med bot melvin i support och frågat vad jag ska utveckla så det här kan bli så bra det bara går och jag vill gärna ha en chans till att visa att jag är en sån grabb som gillar att sitta o gibba dag in och ut för det är kul liksom jag kan gärna också börja med typ 1-2 varningar om ni vill för att kunna visa att jag kan rp sen kan jag rp bort dom varningarna för det låter helt okej för mig om det gör de samma för er

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde helt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara ha gått och lagt mig och inte lallat för jag var nog trött och hade inte något att göra och jag vet nu vad jag ska göra när detta händer jag går in på free room för att lalla ist för att lalla på rp servers och för på varje server jag kör på och känner att jag är trött så jag jag direkt in på free room för att minska mitt lalla och kunna visa respekt för dom som vill rp den timmen eller kvällen, Och jag skulle inte heller skickat att servern var dålig för det gör bara situationen värre jag hade bara skrivit en unban ansökan direkt istället för att sitta och skriva så.’

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att istället för att lalla så går jag in på free room och gör det för att inte förstöra rp på servern och jag ska inte heller skriva att servern är dålig utan jag ska ba tänka positivt istället för att tänka så, Sen har jag även spelat på måna servers efter de jag har varit bannad i ungefär 1-2 månader och jag har rp många server sen dess och jag har lärt mig bättre rp också jag tror även att jag har utvecklat min rp nivå på ett mycket högre sätt än vad jag gjorde tidigare, Har ävem lärt mig att man inte ska lalla för jag själv har mäkt folk som lallar på andra servers och det är jätte jobbigt så jag skulle aldrig igen göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka