[Nekad] omarzantout | Chef-jobb ansökan [Oscarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten.

Vad heter du IRL? Omar

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 750

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag aldrig har varit chef på jobbet och jag vill lära mig något nytt. Jag vill bli en autoexpert pga att jag vill lära mig nya saker hur man gör osv. Jag kommer att vara väldigt aktiv på discord och ingame pga i discord då kommer jag att svara på folk som har skickat, på ingame tar jag intervjuer. Jag har faktist fått höra att det är kul att vara autoexpert så därför vill jag testa det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har kollat lite irl hur man gör som autoexpert man kan trimma bilar osv. Jag såg att det var kul att fixa bilar osv. Jag har vet hur man ska göra som autoexperten och jag gillar bilar speciellt Saab.

Berskiv din karaktär? Han heter Anders Bergström och han är 30 år gammal. Anders älskar Saab 9-5 och han har alltid gillat den för att när han var liten så köpte hans pappa en Saab 9-5 då börja han att gilla den. Hans pappa dog för att han krocka med Saaben, min mamma blev påkörd och min bror han blev skjuten på huvudet och nu lever Anders Bergström ensam.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar ungefär.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut multistaden kan man aldrig sluta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Du är [ Nekad ] pga har utvecklat för lite på alla frågor. Gör en ny ansökan där du verkligen lägger ner tid på så kommer vi att kolla på den så fort som möjligt.
Låser & Arkiverar.

Tillbaka