[Nekad] Leo | Chef-jobb ansökan [Musti]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor VD

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har varit vianor ägare ett par gånger innan och jag älskar det yrket och det är det jag brinner för jag vill vara vianor ägare men jag blev bannad felaktigt och sen försvann mitt chef jobb så det är ganska jobbigt men att vara Vd skulle vara skit najs och se till så att vianor alltid är på top och så att det styrs upp. Jag vill se till så att vianor fungerar bra och att de får en vettig chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit vianor ägare 3 gånger innan och det är mitt favorit jobb. Jag har varit chef över många företag och det har gått bra för alla företagen. Jag vet vilka man ska anställa och hur man lockar till sig arbetare och vilka slags personer man ska anställa för att det ska gå så bra som möjligt.

Berskiv din karaktär? Den heter Abbe Kalashnikov och han är 40 år ifrån Ryssland. Han har haft en tuff barndom med mycket våld och droger i sin närhet men trots det motbevisade han alla ods och gick ut med bra betyg i skolan.
Han utbildade sig senare till läkare men är kunnig inom det mesta så att lösa ett jobb är det minsta problemet för Leo. Han älskar att spela fotboll och träna på fritiden. På lördagar hänger han nere på ICA med gamlingarna och spelar på fotboll och hästar. Leo är väldigt omtänksam, snäll, humoristisk och glad. Han sprider mycket glädje men ibland kan han gå in i depressioner. Leo har en tjej och 1 barn som han måste försörja också. Han är väldigt målinriktad och älskar att driva företag framåt. Han har flera gånger tänkt på att skapa ett eget företag men det har aldrig blivit något av det. Leo vill alltid folks bästa och bryr sig väldigt mycket om andra och tar deras liv före sitt eget ibland.

Hur ofta kommer du vara inne? nu på lovet så 5-12 timmar jag är väldigt aktiv. Jag kan spela både på natten och morgonen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det gör jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka