Inaktuell Naz1rrr | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tvexnn

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad heter du på discord? naz1r.

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ta in nytt folk på Unive och det är därför jag söker till Medlemskaps Ansvarig för jag vill jobba i ett yrke som faktiskt är roligt och träffar massa nya folk. Jag har bra tålamod med folk, och är aktiv varje dag. Jag anser mig själv som väldigt mogen för detta jobb och vill välkomma in folk på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer bidra med mycket, Jag kommer vara aktiv och Speca och se till så att alla sköter sig och har kul på servern och kolla igenom Ansökningar och ta så mycket Intervjuer som jag hinner. Jag tror det kommer passa mig då jag är trevlig!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha en snäll och trevlig ton mot alla och inte börja höja rösten eller skrika eller avbryta personen man pratar med. Jag kan tillexempel börja med ''Hej och Välkommen'' När jag tar en intervju och frågar hur den dag varit och så!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man kan grundreglerna, skapa roliga scenarios för båda motparterna helt enkelt att de ska påverka snälla och när de blir Test Medlem/Medlem att de känner att de får ganska mycket hjälp. Att bli Medlem på Unive är ganska roligt då kan du hitta på massa grejer vilket du kan bli Kriminell/Polis eller massa andra jobb.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna alla grundregler, En bra rp nivå, Inget lallande och använda sig av social rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer ta intervjuer och läsa ansökningar varje dag jag kommer ta in nytt och seriösa rpare på servern och ge folk en chans för att komma in på Unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 16-23 Helger: 11-04

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka