Accepterad Natte | Medlem ansökning - Matteboy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natte

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
260
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Natte

Vad är ditt discord namn? Natte32

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Natte Johansson och är 22 år gammal. Natte som ung levde med en mamma, pappa och en storebror. När Nattes storebror höll på med hans bil så gillade Natte att kolla på och ibland hjälpa till, där börja Nattes intresse inom bilar växa. Ibland brukade Nattes storebror gå ut sent på kvällen för att åka på street race, såklart ville Natte gå med men han fick inte. När Natte var 12 år gammal gick han ut en natt med storebrorsan till streetrace utan att föräldrarna visste om det. Det var då Nattes bästa natt i livet, den natten sa han till sig själv ”en dag ska jag också bygga en bil”. När Natte blev 17 år gammal så ville han starta ett projekt med storebrorsan och klara den projekten tills han blir 18-19 år gammal, den projekten var då en bil. Projekten tog sin tid men det var värt för Natte. När Natte blev då 18 och efter han hade fixat sitt körkort så gick han direkt till bilen han byggde med brorsan och testa den, bilen var dunder och snabb. Tills idag så kör Natte den bilen och kommer att säkert fortsätta med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra RP nivå där det kommer inte finnas några konstigheter och missnöjer utan scenariot skal avslutas med nöjda deltagare. Jag har rpat sedan 2018 och har i princip testat på allt från krim rp, polis rp, you name it, så jag vet vad som krävs för att RPn ska vara så bra som möjligt för alla. Jag är en gammal medlem med en låg ban historik så därifrån ser man att jag spelar för det roliga och inte shoot and loot eller med målet förstöra någons RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när man rpar så ska man försöka göra så att det blir roligt för båda parterna, så att båda blir nöjda av scenariot de gjorde. Man vill inte att det ska vara support ärenden efter varenda scenario, det är därför man planerar det väl eller om planen går fel så har man en backup plan eller så improviserar man så det blir ett bra resultat för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, jag har läst. RDM - döda någon med till exempel ett föremål utan någon specifik anledning, Combat logging - Att man helt plötsligt lämnar under ett scenario för att undvika konsekvenser, FearRP - man värnar inte om sitt liv inom RP då man vet att det är ett spel och man kan bara respawna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, som jag nämnde tidigare så har jag rpat sedan 2018 och det började med Amerikanska servrar där jag rpade som polis. Jag har rpat på Unive ganska mycket så jag har mycket erfarenhet inom RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka