Accepterad Natedawg | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natedawg

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Natanael Haile

Vad är ditt discord namn? watisnate

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Edwin Wikstrand, 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, iaktagen och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Edwin växte upp i Rinkeby, Stockholm som ung och har alltid velat göra rätt för sig. Han har alltid haft det svårt oavsätt om det vart i skolan eller i vardagen, Pappan va polis som dog i tjänst och han lever bara med sin singelmamma som försöker ta hand om han och 3 st syskon till. Under all sin uppväxt så har dem äldre killarna i området alltid försökt dra in Edwin i det kriminella, Men för att hedra sin pappa så hade han redan som ung bestämmt att bli polis och hjälpa till i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En högt klassad RP då jag har 1000 timmar på FiveM även en starkt ledande roll då jag varit Rikschef i väldigt många olika servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan/ska hjälpa en motpart som kan gynna dem i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Hade en ban sen innan, Såfort jag loggade in efter unbannen så märkte jag att min brorsa hade kört på kontot då det var hans namn på en av karaktärerna, Men nej jag personligen har ej brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, fear rp. Man ska vara rädd om sitt liv som man är i verkligheten, ska inte använda ett fordon som vapen, och heller inte döda någon utan någon RP bakom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är som sagt väldigt erfaren, har altid tyckt att fiveM i sig är väldigt kul att spela och vill verkligen fortsätta med det, Vet att Unive är en av Sveriges största servrar så mest action här tänker jag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps ansköningar arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka