Accepterad NateD | Medlem ansökning [r3alsiege]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NateD

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathan Duxe

Vad är ditt discord namn? nateduxe

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Carlsson, 28år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Givmild, noggrann och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik Carlsson, 28år. Har jobbat som sjökapten sedan 4 år tillbaka, men söker nu ett fastare jobb iland och möjlighet att bilda familj. Framtidsplanerna är att bli utbildad polis, och förhoppningsvis ta sig upp i befälskedjan och kunde få lära ut till andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle gärna bidra till servern genom att skapa en intressanta karaktär och skaffa vänner inom spelet. Jag har också idéer för event och quests som kan utveckla serverns historia och hålla spelarna engagerade. Jag gillar även att vara en aktiv del av gemenskapen och hjälpa till att hålla en positiv och välkomnande atmosfär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du aktivt agerar för att hjälpa eller gynna motståndaren, vilket kan skapa en mer dynamisk och intressant upplevelse för båda parter. Det handlar om att prioritera berättelsens utveckling snarare än att bara vinna för egen del.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig spela på Unive, men har brytt regler genom rdm och vdm när jag var 15 år på rp spel i roblox. Jag krockade med en person, men motparten åkte vidare och jag fortsatte då också. Men som otur såg ett mod och berättade att han såg oss och gav oss en muntlig varning. Jag höll med om situationen och sa tack, då en muntlig varning var schysst gjort av moderatorn. En annan gång så sköt jag en person utan anledning, moderatorn kom då personen hade kallat på mod och vi hade en diskussion, jag fick be om ursäkt och hamnade i fängelse i 10min.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? § 1.3 A=Respekt Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern. § 1.4 A= Reklam Använd inte communityt eller servern som en plattform för reklam för andra servrar eller aktiviteter utanför servern och communityt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit moderator på andra discorservrar i inre ålder inom roblox community

Ändrar historien lite.
Namn: Erik CarlssonÅlder: 28 år

Bakgrund:

Erik Carlsson är född och uppvuxen i Stockholm, Sverige. Han växte upp i en storstadsmiljö med en stark gemenskap och lärde sig tidigt vikten av hårt arbete och lojalitet. Hans föräldrar ägde en liten bilverkstad, där Erik tillbringade mycket av sin fritid som barn och tonåring. Vid 16 års ålder började han arbeta där deltid och blev snabbt skicklig på att laga och trimma bilar.

Efter gymnasiet bestämde Erik sig för att utbilda sig vidare inom fordonsteknik och fortsatte sin utbildning på en teknisk högskola i Stockholm. Han tog examen med goda betyg och blev erbjuden en praktikplats på ett framstående racing-team. Efter att ha arbetat där i flera år och byggt upp sitt rykte som en skicklig mekaniker, återvände han till Stockholm och tog över familjens bilverkstad.

Karaktär:

Erik är en jordnära, lojal och arbetsam person. Han är känd för att vara pålitlig och en utmärkt problemlösare, speciellt när det gäller bilar och motorer. Han är också en social person som älskar att umgås med vänner och familj, och han är alltid redo att hjälpa dem som behöver det. Hans bakgrund i racing och fordonsteknik har gett honom en passion för snabba bilar och motorsport.

Framtid:

Erik har bestämt sig för att bli polis i framtiden. Han vill använda sina tekniska färdigheter och sin lojalitet för att bidra till samhället och göra det till en säkrare plats. Han arbetar just nu inom bilverkstaden, men planerar att påbörja sin polis-utbildning snart. Hans långsiktiga mål är att arbeta som polis och bidra till samhällets säkerhet.

Sammanfattningsvis är Erik Carlsson en ambitiös, lojal och skicklig mekaniker med en passion för bilar och motorsport. Hans rötter i Stockholm och hans erfarenheter inom racingvärlden har format honom till den person han är idag. Erik strävar efter att bli polis och bidra till samhällets säkerhet.

Tillbaka