Nekad Narvilax | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Narvilax

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198301846652/

Ditt Hex-ID: 1100001145c1c7c

Vad är din discord tagg? narvilax#6447

Vem var det som bannade dig? achooo

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter mitt i torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt mitt i torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag minns inte exakt då det var typ 3 månader sen som jag blev bannad men det jag minns är att jag hittade en pistol på marken och då tog jag upp den och tyckte det var kul att försöka råna folk och då använde jag den när jag skulle råna dem och då skjöt jag ju med den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror att jag har blivit bannad två gånger men en av dem var en felaktig ban. den andra var pga sunt förnuft då jag tog en persons bil och försökte sälja den till andra personer för att få pengar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart inte ens behövt ta upp vapnet från första början men jag visste inte att det var mot reglerna att ha vapen utan att vara kriminel och jag hade aldrig haft en pistol i denna servern så jag tyckte att det var spännande att testa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att köra seriös rp och inte bryta mot reglerna då jag har behövt köra på andra servrar dessa tre månader och jag har saknat denna servern väldigt mycket så det skulle verkligen betyda mycket för mig om jag fick bli unbannad för jag har inte kunnat ha så kul på fiveM de senaste tre månader. Om jag nu skulle bli unbannad så lovar jag att inte bryta mot reglerna igen och att jag ska hålla en seriös rp stil!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka