Nekad Naounee | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198171777261/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Naounee#2630

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karakär är en 21 årig snäll kille som alltid velat jobba inom Polisen. Hans föräldrar har varit missbrukare och därför vill han bli polis för att stoppa sånt från att hända och sätta dit folk när dom gör brott. Han är alltid väldigt omtänksam osv. Han heter Filip Nilsson och är somsagt 21 år gammal. Hans föräldrar gick bort när han var 15 så då fick han bo med sin Farbror och Faster. Filips intressen på fritiden är att spela golf och tennis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är ganska ny inom RP men är ändå väldigt seriös och enligt mig mogen, jag har lätt att lära mig saker osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ansöker om whitelist till denna server då jag tycker den verkar väldigt spännande och bra med många aktiva spelare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det igenom att min kompis spelade det, jag frågade vad det han hade som Custom status på discord var och då var det en RP server sa han. Som då hette Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lära mig nya saker, ha kul med kompisar och hitta nya.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelade på en för ett tag sedan vid namn Ocklahoma Roleplay 16+

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka