Nekad Naounee | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? David

Vad heter du på discord? Naounee#2222

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? ca 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag anser mig mogen för jobbet. Har varit chef på många jobb på just Unive och kan min grej inom chefs rp och hur det går till osv. Jag erhåller hög rp nivå och lallar aldrig. Det blir bara tråkigt om man inte håller rp nivån. Jag har ett bra ledarskap. Jag kan även mycket om Qpark och är otroligt engegerad och hade absolut gett upp krim för Chef för Qpark, Jag har erfarenhet inom chefs jobbet, har framförallt varit chef på räddningstjänsten och vill nu testa på Qpark då jag aldrig varit det innan men alltid velat bli det. Jag kan ju även alla menyer, hur man rpar på ett korrekt sätt etc.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har aldrig jobbat på jobbet innan men vet hur allt fungerar och hur man ska rpa. Vet ju även hur alla chefs menyer funkar etc.

Berskiv din karaktär? Göran Svensson, en riktigt go person på 35 år som har intresse för Qpark, han har förtillfället inget jobb men mekar vääldigt väldigt mycket. det är liksom hans intresse. Han är uppväxt på landet med mycket traktorer, lastbilar och fordon, där hans Pappa mekade väldigt mycket, men även hans Mamma, i hans Familj är det Mamma Inger, Pappa Lars och Brorsan Stefan, hans bror växte upp likadant som Göran men trots det blev han en statsbo medans Ingvar fortfarande lever på landet och är en typisk lantis med riktigt skön dialekt, en riktig sköning som älskar att hjälpa samhället med vad som helst, men älskar speciellt att hjälpa till med mekaniska saker. Han håller även ett högt ledarskap. Göran Svensson uppväxt ekonomisett var inte heller jättebra, deras familj var ju bönder och när han växte upp var det väldigt dåligt betalt, så han hade som hobby att åka ut och reparera folks bilar som var trasiga och bara stillastående för en liten slant som Göran sen lade in i familjekassan och gjorde så att Familjen fick det lite bättre ställt, vilket gjorde så att Ingvar först faktiskt blev intresserad av att jobba som Mekaniker påriktigt för första gången, men i ett senare skede ändrade han sig till Qpark och fick upp intresset för det istället, och det är det som gjort han till den han är idag.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 4+ beroende på om jag har någon aktivitet eller inte den dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka