Nekad nanne karlsson | Ban överklagan [Forslars]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nanne karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Berghede/

Ditt Hex-ID: 11000014621a02a

Vad är din discord tagg? Natne;)#8449

Vem var det som bannade dig? 320Master

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Hetsar på parkering, värdelös RP ~320master. Återstår: 4 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vne jag stod på parkeringen vid torget garage och skulle ta ut min bil då det laggar lite när bilen tas ut och när bilen tas ut så kommer det en annan grabb som kör på min bil då frågar jag vad han sysslar med och börjar rabbla upp mitt nummer för att han ska swisha mig pengar för skadan men han vägrar opch jag säger aha och sedasn säger jag att han inte har brain cells och skulle precis hoppa in i min bil då jag blir bannad tycker detta e en så himla felaktig ban då ett litet bråk även kan hända i verkligheten vet inte hur philip tänkte bakom denna ban men aa tycker detta är fel och även skit tråkigt eftersom så fort det blir ett litet scenario så blir man bannad han skrev även att det var värderlös rp men det är bullshit eftersom jag har inte hetsat mot någon och det var ingen värdelös rp det är nog bara philip som kanske inte var med från start av scenariot och då fattar han inte för detta kan absolut hända i verklighjeten och ni säger att ni strävar efter bra rp ring dit securitas då och låt dom hantera den lilla situation. tycker även detta är fel eftersom jag har blivit kallad busunge och massa annat på torget men antar att det inte är hets

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis spawnat torget garage jag går till ena garaget som är rakt fram och hämtar min bil jag hämtar den men när jag kör ut på vägen träffat jag något som förstör bilen lite det var då jag tänkte att jag kör till det andra garaget och ställer in min bil och tar bara ut den igen men det var då en annan grabb kom han kör in precis när min tas ut och eftersom det blev ganska repigt på min bil rpar jag på att han faktist krocka in i min bil då jag frågar vad han sysslar med och börjar säga mitt nummer till han för att han ska swisha mig för dom skador han har orsakat och då så säger han att inte tänker betala och då så går jag iväg och säger att han inte har brain cells men det var tydligen hets och värdelös rp tycker det är lite fel också då delägaren går runt och rpar att han inte ens kan prata medans jag och en vän för 2 veckor sedan skulle rpa på att han var full men det var tydligen lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt klart en felaktig ban då detta absolut kan hända i verkligheten att någon har ett litet scenario och so fort det blir ett scenario så blir det antigen lall elr något annat det är fel och jag har inte hetsat och detta var en normal grej men tydligen var det värdelös RP detta var fel och tycker att jag jag borde få en andra chans för detta var en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång var när jag var ny så krockade jag med bilen och visste vad rp riktigt vad och då så skrattade jag bara en annan gång var när jag var felasktigt bannad för RDM och en annan gång var lallare det var även det en felaktig ban och en annan gång var combat logg men det visade säg bara var en annan felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nja jag hade kunnat hantera situationen lite bättre absolut men det var bara ett scenario satt aa vet inte riktigt då jag påstår att det var en felaktig men jag hade kunnat använda mig av bättre språk fast det var inte en 5 dagars ban max 1 dagars ban fast aa alla tänker olika

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bli så arg och att prata med bättre språk även försöka rpa på högre nivå tycker han tog i lite när ghan sa värdelös rp men han tänkte la säkert på något som jag inte gjorde men om ni ger mig en annan chans så kommer jag bevisa att jag är bättre än så

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka