Nekad najm | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

najm

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Young K

Vad är ditt discord namn? NAJM SY#9028

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1999

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Young k och när han föddes så lämnade hans pappa honom och hans mamma sedan när pappan har lämnat de och Young K fyllde 18 år så var hans mamma rädd att militären tar honom för att kriga med de mot israel då tänkte mamman flytta ut från palestina till huvudstaden stockholm. När han och hans mamma flyttat så var de fattiga då hjälpte socialen de att betala hyra till lägenheten och alla fakturer sedan 1 år i stockholm så lärde han känna många nya folk som tog honom till den dåliga världen han började beckna sälja droger knarka och allt möjligt sedan när Young k fyllde 19 så gjorde han ett körkort och då köpte han sitt första bil som var sab 95,svart färg när han fick sitt första bil så tänkte Yooung K att skapa eget gäng för att han har alltid tänkt köpa allting som mamman behöver genom att sälja droger och vapen sen dess började Young K med sin kriminell livet som han lever i nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej Hej, om jag blir medlem här i Unive så kommer jag att hålla rp på högt nivå tex att köra laglit eller eller att prata med folk som att jag är själv inne i spelet tex vid scenario så ska jag kunna ha kul i den och hålla högt Nivå på rp och samtidigt att den andra partner ska kunna har det med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex är att hålla högt nivå på rp genom att tänka sig att man är i verkligheten och spelar tex att kunna ta jopb som många inte är inställda i samtidigt att planera alla scenario innan man gör och kunna spela som att man är i verkligheten

Hur hittade du Unive? genom stream och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka