Accepterad NadoPF | Ansökan till Servervakt [Akerman] [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NadoPF

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Nado#4752

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv i Servern varje dag från ungefär 19:30-23:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2020, har gått ut och in men i 2020 fick jag WL.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/a/sg8naVU

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att ta hand om servern i ett mindre antal. Man ser till så spelare sköter sig ingame och inte lallar. Ifall någon gör ett lite större misstag så bannar man sedan klippar och kontaktar en staff högre upp.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har sett ett stort antal personer som inte spelar seriöst. T.ex. blev jag VDM:ad tidigare idag och jag kunde inte göra några åtgärder eftersom jag inte kunde. Jag vill hjälpa till servern på olika sätt och förbättra den utan att lägga in för mycket jobb som riktiga staffs gör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina förmågor på fel sätt eller för mycket såsom att revivea sig själv för ofta för att undvika att använda plåster eller att åka till sjukhuset samt att banna om ett scenario inte gick på dett sättet man ville den skulle. Korruption är att man använder sin roll för ens egna vinst tex i ett scenario eller liknande. Korruption kan ofta ske när man mutar polisen men i detta fall betyder det att man använder sin roll för att alltid ha rätt / vinna scenarion.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka