Nekad N1sse_ | Ban Överklagan [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1sse_

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Backholm/

Ditt Hex-ID: 110000146ce04d0

Vad är din discord tagg? N1sse

Vem var det som bannade dig? philliph320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-19 164422.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rpade slarvigt och idiotiskt och jag skött mot kriminella som inte rpade på fear rp vilket var dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag anlände till en aktiv skottlossning jag rapporterade ut i radion och sickade över fals alarm då fick jag skott mot mig och jag följde efter en bil som hade skjutit frsökte få stop på den och riktade men dom rpade inte på det så jag skött mot däcken ingen dog i bilen sen följde jag efter dom igen med tanke på att dom åkte iväg sen fick jag en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag var för skottglad det kan jag erkänna men jag tycker inte det förtjänar en p ban och jag ångrar väldigt mycket hur jag rpade jag skulle inte ha skjutit och jag skulle försökt ta den sociala vägen och inte skjuta mot några som inte rpar på fear rp. Jag ska också börja umgås med bättre rpar ifall jag blir unbannad och lära mig av dom andra. Men ja det var både mit och staffens fel med tanke på att bannen är för hår och han har vägrat att diskuterat bannen med mig eller ens svarat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag vart bannad för några veckor sen för montage då jag ej han reagera att ni hade sickat ut annars var min senaste ban för 6 månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle väntat på backup dock så sickade jag flertalet panickalarm och skrek i radion att det var en aktiv skottlossning men sen ska jag inte åka själv. Jag skulle inte skjutit så mycket som jag gjorde då det var en brist i den socialarpn vilket är väldigt dumt gjort av mig. Jag skulle också försökt stanna bilen på något annat sätt. jag skulle inte ha blivit så frustrerad också över att dom inte rpade rädda vilket är mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag ska inte åka på skottlossningar själv jag ska invänta försträckning och gå för det sociala roliga rollspelet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka