Nekad n1LSSON23 | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson_

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179665290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nilsson

Vad är ditt discord namn? nilsson#2002

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arvid Nilsson. Han är en väldigt snäll och pratglad person. Arvid har ett intresse för fordon och kan då gärna ställa upp att köra folk till olika platser.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna utveckla mitt RolePlay spelande och hjälpa servern att bli bättre genom att jobba på kanske falck eller mekonomen eller taxi där kanske inte jätte många jobbar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en seriös server som knappt har en enda grieffer vilket är bra då jag vill spela mer seriöst utan lall

Hur hittade du Unive? Jag hittade RP servern Unive genom en Twitch-streamer som kallar sig för COSMO-BT.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli bättre på roleplay och lära mig att skådespela bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa folk och bli en bättre roleplay spelare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte men jag vill gärna komma med i Unives RP server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka