Ej Antagen mzz | Chef-jobb ansökan [1Lime_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mzz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol Bitr.

Vad heter du IRL? Hamza

Vad heter du på discord? mzknas

Hur gammal är du? 15, men låter ung då jag har nämnt de innan också.

Hur länge har du spelat på Unive? Inte säker.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har märkt att domstolen är ett ganska dött yrke så jag vill se till yrket kommer till att yrket blir till liv igen så att Wallins Advokatbyrå har en motståndare, vilket betyder att domstolen behöver en bitr. chef som ser till att alla som jobbar på domstolen har det som krävs att bli en bra åklagare, och så vill jag se till att kriminell får en rättegång om det behövs, jag kommer också försöka jobba med Wallins Advokatbyrå så vi kan ha riktiga rättegångar, jag tycker också att stämma folk borde bli enklare så att folk inte kommer iväg när dom gör något som skadar personen psykiskt eller fyskiskt, unive behöver en bitr domstol som ser till att när någon begår ett grovt brott så ska dom få en rättegång och inte bara ett förhör innan dom går i fängelse, jag vill att domstolen har en påverkan på unive så att kriminella kanske inte gör lika många brott

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bara erfarenhet här på unive och jag tyckte säljv att de gick bra

Hur ofta kommer du vara inne? varje gång jag är hemma och har tid

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Din ansökan har blivit nekad då man söker till bitr med chefen, inte på forumet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka