Accepterad Mythical_Talon | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon_Wborg

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Wihlborg

Vad är ditt discord namn? Leon_Wborg

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Diego Diaz 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Glad, Allvarlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han föddes i Spanien men flyttade till Sverige när han var 1 år gammal. Han växte upp väldigt fattigt med bara sin mamma och sin bror, hans pappa drog innan han ens föddes. Hans mamma jobbade som städerska på Diegos skola. Diego har alltid hittat på bus. Började med simpla bus knackningar och under åren så blev det grövre och grövre saker som t.ex langa droger och sno från butiker. Han gjorde aldrig bra från sig i skolan och kom aldrig in på gymasiet, när diego var 25 så flyttade han till Unive och började om sitt liv, han försökte gå rätt väg i livet men det funkade inte för honom, han började träffa fel folk och började hitta på skit igen. Idag så drömmer han om en bättre framtid där kan kan skaffa en fru och skaffa barn och uppfostra dom på ett sätt som han själv aldrig fick vara med om

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion både för mig och motpartnern men även staffsen,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel att inte bara spela för att komma undan på t.ex ett bankrån eller butiksrån utan även låta t.ex polisen vinna så man kan göra roliga scenarion i häktet och med advokater.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Blev nyligen bannad för clogg, och lärde mig att det inte bara förstör för mig utan även medspelarna i scenariot. och har lärt mig att aldrig göra om de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft = Spela realistiskt, att inte göra något som man inte hade gjort i verkligheten. RDM = Random Death match, att man inte skia t.ex slå ner någon utananledning. Fear RP Ä= Att man alltid ska värna om sitt liv t.ex om någon riktar en pistol mot ditt huvud så ska du inte springa iväg eller ens vara uppkäftig för det kan sluta med att du dör.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka