Nekad MyNameIsFIlle | Medlem ansökning [kenzo21]

• Trådskapare Trådskapare MyNameIsFIlle
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

MyNameIsFIlle

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799060686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Inget#2668

Vad är ditt födelsedatum? 2007-12-25

Berätta om din karaktär. Han heter Max Lindqvist. Han har ett ganska stort intresse för bilar och gillar också bara att hänga och ha det roligt! och se vad som finns! Han är också väldigt snäll!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med underhållning och mycket mer! och så att jag kan skriva på twitter och på blocket

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om unive för att det finns bara snälla personer med och att allting som man kan göra är svenskt!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från youtube då det finns en kille som spelar på unive servern som heter COSMO_BT!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att RP:a så mycket som möjligt och ha bra bilar och jobb och tjäna mycket pengar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att komma med gott samvete och att inte såra någon och bara ha kul liksom!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Kan vara på RSM FREEROAM #2 men det är väldigt sällan är hellre på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka