Dubbelpost MyFIGHT | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MyFIGHT

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: MyFIGHT

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Fares11saleh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fares Saleh

Vad är ditt discord namn? tjapmac AB#6496

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Han är jätte snäll på olika bra sätt han är redo o hjälpa vem det än är och det är en anledning till att han vill bli polis. han har jätte rolig humor men ändå inte en tramsig. Han är en Stockholmare men med goda o fina ord kan jag säga dig att min karaktär är en fantastisk person som jag tror många kommer gilla.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill verkligen hålla mig till denna servern och kunna jobba med något o kunna skapa en framtid för min karaktär på spelet och vill verkligen hålla mig igång med något för som ni märkt är jag och spelar jätte mycket på Fivem och vill verkligen hålla mig till denna servern så de är många bra anledningar varför.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna servern är en Svensk och jag är ju själv svensk och jag vill kunna hålla det som riktiga livet och detta är exakt en sån server som passar just mig.

Hur många timmar har du på FiveM? 700 tror jag om inte mer

Hur hittade du Multistaden? Såg den mycket på youtube.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte längre brukade spela på Georgia state förut men inte längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka