Accepterad Muukka | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muukka

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Muukka

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198187925759/

Vad är din discord tagg? Melvin#4896

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag laddade ner fivem och gjorde ett misstag och körde oseriöst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ångrar grovt att jag körde oseriöst eftersom jag har märkt att eran server är mycket bättre. Jag testade köra på en annan men det kändes inte alls lika roligt eller bra. Jag tycker rp är ett väldigt roligt koncept och det skulle vara kul om man fick spela på en lite mer bättre server! Skulle uppskatta om jag fick en ny chans och jag lovar er att det aldrig händer igen. Ber om ursäkt för allt besvär mycket omoget av mig!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej aldrig förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra oseriöst och tagit vara på chansen jag hade och spelat seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att spelet blir mycket roligare om jag spelar seriöst och att det är bara omoget att inte göra det. Har också lärt mig att bli bannad inte är kul överhuvudtaget! Tack för ni tar er tid och läser det jag skrev och jag håller tummarna att jag får komma in

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka