Nekad Musti | Whitelist ansökning[Valentino/Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
User name: Musti

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434622167/

Vad är ditt namn i verkligheten? Konstantin

Vad är ditt discord namn? V20#7117

Vad är ditt födelsedatum? 7 January 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är halv serb och heter Dragan. Dragan är 50 år och har varit med om krig ibland så kan han vara kaxig. Hans känslor just nu är att han är pig eftersom att han har flytt från krig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelisted eftersom att jag har tidigare spelat på den här servern som whitelist och tyckte att det var riktigt kul med mycket action så jag undrar varför inte komma tillbaka med starkare engergi?

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en svensk server och har min tidszon som mig. Jag vill också få jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 200+

Hur hittade du Multistaden? För ungefär 6 månadersen så sökte jag en server med mest medlemmar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jo det blev jag en gång för att jag råka gå in i en annan server så jag blev bannad men nu är jag inte längre med i servern när jag insåg mitt fel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Din whitlist ansökan har nekats.
du behöver utveckla på allt.
Låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka