Nekad Mustafi | Chef-jobb ansökan [SC Styling] [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edde1234

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling Ägare

Vad heter du IRL? Mustafa

Vad heter du på discord? mustiffa1243434

Hur gammal är du? 3 år

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att ta initiativ till att förbättra arbetsmiljön på ett positivt sätt, så att vi är tillgängliga närhelst och varhelst det behövs. Mitt ledarskap är väl lämpat för det omfattande ansvar som krävs för denna chefsposition. Jag har en passion för fordon och bilindustrin och jag vill integrera en verklig närvaro i vårt arbete genom att använda begrepp, handlingar och utbildning. Genom min erfarenhet anser jag att SC Styling bör vara tillgängligt dygnet runt och överallt för att bygga upp ett gott rykte och främja vår bransch. Jag är inte rädd att ta åtgärder gentemot dem som inte engagerar sig fullt i sitt arbete. För att upprätthålla ordning och struktur på arbetsplatsen kommer jag att förespråka disciplin. Jag kommer att vara aktiv och tillgänglig för våra medarbetare när behovet uppstår. Jag anser att radioteknik kan vara ett användbart verktyg för att uppnå vårt mål att vara närvarande överallt, när som helst. Jag har redan några sociala kontakter inom SC Styling, vilket ger mig en grundläggande förståelse för hur verksamheten ser ut idag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en tidigare arbetsbakgrund på SC Styling där jag arbetade i flera månader. Dessutom har jag haft ledande befattningar för ett par år sedan, vilket har gett mig värdefull erfarenhet av vad som krävs för att lyckas i arbetslivet. Under min tid på SC Styling, fick jag en inblick i de uppgifter som krävs och hur man utbildar teamet för att skapa en arbetsmiljö som är både givande och effektiv för alla inblandade.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är tillgänglig i princip varje dag om inget oförutsätt sker. Med detta sagt så kan jag svara på meddelanden men även agera in-game när det krävs. Chefjobbet har ett stort ansvar så självklart har jag koll på när och hur jag har tid tillgänglig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka