Nekad musse765.. | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse765..

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten

Vad är ditt discord namn? musse01

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2008

Berätta om din karaktär. Björn Sursån var en kille som levde för bilar. Han älskade att se dem, lyssna till dem, och framför allt köra dem.

Björns bil intresse började redan som ung. Han mindes hur han som 10-åring fick sin första leksaksbil, en liten roterande bil som han körde runt i familjens garage. Sedan dess var hans passion för bilar bara växt. Han läste alla om bilar han kunde hitta, såg alla de bästa racing-evenemangen på TV och lyssnade på pedanter om motorteknik.

Som vuxen körde Björn flera bilar åt sina vänner och bekanta. Han ägde själv en ny bil som han oftast tog ut för långa turer på landet, men han drömde om att äga den perfekta bilen - en super högpresterande sportbil som kunde slå alla andra

En dag fick Björn chansen att köra en sådan bil en super högpresterande Ferrari 488. Han ställde sig bakom ratten och tryckte gasen, och hans hjärta slog snabbare än någonsin tidigare. Det kändes som om han var en del av bilden, som om bilen var gjord för honom själv. nu drömmer björn om att starta upp ett företag som kan känna in mest pengar i hela staden genom drog försäljning eller liknande. björns pappa var en gäng ledare så björn har mycket erfarenheter om hur allt det fungerar från att packa till att sälja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en rolig rp och jag ska oxå försöka förbättra rpn i servern jag tycker att det är viktigt att man spelar för bådas roll så att båda sidorna har en rolig rp. jag tycker det är viktigt att man spelar seriöst och inte lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att man spelar så att den andra parten vinner ibland så att det ska bli en rolig rp för båda sidorna. det är en väldigt viktig del i en rp server

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm - inte använda bil som vapen rdm- inte döda någon för ingen anledning - copbait inte ta polisens uppmärksamhet osv,,,,,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat sen 2020 på unive men har tagit en lång paus då jag hade fullt upp med jobb och skola

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt mogen och tar rp,n seroöst

Nekad
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka