Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198922662654/
Vad är ditt namn i verkligheten? William Jansson
Vad är ditt discord namn? Murlow#8760
Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär var född på en farm i västra strängnäs och är 31 år han jobbar med att sälja garderober. han gillar att golfa och han har 3 barn och en fru: Lisa och barnen heter Elton, Max och Eva. De är 8, 13, 17.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med roliga karaktärer och en spelare som har erfarenhet på FiveM serverar som denna. Samt kan jag bidra med roliga idéer som kan förbättra servern ännu mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag har kollat på flera streamers och jag trycker denna server ser väldig rolig ut och har bra developers
Hur hittade du Unive? Streamern Nordixrp/zach och jag har flera vänner som spelare på denna server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mit mål med mitt rollspel är att vara roliga och ändra folks humör om dagarna åt det positiva hållet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat mest på amerikanska server som Extra life Roleplay.
Vad är ditt namn i verkligheten? William Jansson
Vad är ditt discord namn? Murlow#8760
Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär var född på en farm i västra strängnäs och är 31 år han jobbar med att sälja garderober. han gillar att golfa och han har 3 barn och en fru: Lisa och barnen heter Elton, Max och Eva. De är 8, 13, 17.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med roliga karaktärer och en spelare som har erfarenhet på FiveM serverar som denna. Samt kan jag bidra med roliga idéer som kan förbättra servern ännu mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag har kollat på flera streamers och jag trycker denna server ser väldig rolig ut och har bra developers
Hur hittade du Unive? Streamern Nordixrp/zach och jag har flera vänner som spelare på denna server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mit mål med mitt rollspel är att vara roliga och ändra folks humör om dagarna åt det positiva hållet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat mest på amerikanska server som Extra life Roleplay.