Nekad Muppkrigare | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muppkrigare

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Muppkrigare

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197991444547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Brinck

Vad är ditt discord namn? Muppkrigare#4586

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Utznati Malacof och är 30 år. Föddes i Krakow, Polen och flyttade till rosengård i malmö med sin mamma när han var 10år gammal. På grund av sin uppväxt i malmö så har han fått uppleva en del hemska saker och vänner har gått bort. På grund av dessa händelser så vill han gärna bli polis, då han vill hjälpa människor och göra en skillnad i samhället. På fritiden så brukar han träna och mecka med bilar. Just nu är det en mercedes som håller på att byggas om till ett monster. Han är en snäll och trevlig person som gärna hjälper dem i sin omgivning

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bli whitelistad pga att jag vill vara en del av denna servern och tycker om RP. Är väldigt seriös i min karaktär och tycker det skulle vara kul att få vara med i er community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar som en seriös server med många möjligheter. Det hade varit kul att kunna skaffa sig ett seriös arbete så man kan göra någon skillnad. Och om man vill ha jobb måste man ju vara whitelisted =)

Hur många timmar har du på FiveM? 1 timme än så länge, men kommer bli många fler

Hur hittade du Multistaden? Genom google

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, har aldrig blivit bannad i något spel. Har precis tagit upp spelandet igen efter några år och då var det mest singelplayer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, detta är den ända.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka