Nekad MulleMeck4 | Ansökan till Servervakt [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? mcd#1231

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan oftast spela mellan 12:00-03:00 men kan hända att jag gör saker under dagen eller liknande. Under skoldagar kan det vara runt 16:00-02:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt 9 månader tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte riktigt hur jag ska få in en bild men ni kan kontakta mig dc för bild annars har jag runt 11 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att servervakter har som uppgift att rpa normalt men va lite som ett extra öga som ifall folk bryter mot reglerna eller håller på att lalla så kan en servervakt ta åtgärder ingame. En servervakt ska också kunna alla regler så att dom inte abusar sv rollen som att banna folk bara för att.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att hjälpa till lite grann och vara som ett extra öga ifall någon lallar/bryter mot reglerna så jag kan kicka dom personerna så de kan lära sig reglerna och inte få bans i framtiden. Jag kan även reglerna jättebra så jag skulle vara en bra och rättvis servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag skulle säga att man inte kan abusa så mycket som sv, det enda du skulle kunna göra är ett typ reviva för att man inte orkar vara död eller kicka folk för de är jobbiga men inte gör nåt fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka