- Meddelanden
- 99
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad heter du på discord? whiteboymulle
Ange ditt födelsedatum 9 februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov kan jag vara aktiv typ hela tiden men jag är ju också ute ofta med vänner så jag kommer vara som mest aktiv under kvällarna. Men på kvällarna brukar det vara runt 22/23:00 till 03/04:00, Sen så är jag aktiv ibland på dagarna men jag är mest ute med vänner.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror jag har spelat på servern strax över ett år, sen har jag ju tagit en lång paus och kommit tillbaka nu och börjat rpa igen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte ta en bild för när jag gör det så tabbas jag ut och bilden försvinner jag hoppas inte detta påverkar min ansökan men jag har iallafall 14 tidigare bans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig har en servervakt som uppgift att rpa normalt men ändå hålla koll på området du befinner dig i t.ex. om du är på piren och ser någon lalla kan man först varna dom med att skriva "sluta lalla" typ och om dom fortsätter så kan man kicka så de kanske hinner tänka på vad dom gjorde för fel under tiden de kommer ingame igen. En sv är som en mini staff skulle jag vilja säga för en sv kan hålla lite koll på stället du är vid så kan staffsen hålla koll på dom större grejerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på denna servern för att jag vill dels hjälpa folk som kanske är nya att om jag skulle se en icke-medlem som snackar ooc så kan jag säga till dom att man inte får det och sen så vill jag bli sv för att kunna hjälpa lite på servern men ändå kunna rpa normalt, så ifall jag ser någon lalla kan jag varna eller kicka direkt, det beror på vad dom gör för fel.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enligt mig är korruption och abuse som en sv att man använder sina perms som en fördel som att revva under ett scenario eller kickar folk för att man tycker dom är jobbiga, Jag tycker inte man kan abusa jättemycket som sv men att använda sina perms som fördel i scenarion är inte okej för det förstör för alla andra som rpar och då är det ingen mening att vara sv om man ska förstöra för andra.
Vad heter du på discord? whiteboymulle
Ange ditt födelsedatum 9 februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov kan jag vara aktiv typ hela tiden men jag är ju också ute ofta med vänner så jag kommer vara som mest aktiv under kvällarna. Men på kvällarna brukar det vara runt 22/23:00 till 03/04:00, Sen så är jag aktiv ibland på dagarna men jag är mest ute med vänner.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror jag har spelat på servern strax över ett år, sen har jag ju tagit en lång paus och kommit tillbaka nu och börjat rpa igen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte ta en bild för när jag gör det så tabbas jag ut och bilden försvinner jag hoppas inte detta påverkar min ansökan men jag har iallafall 14 tidigare bans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig har en servervakt som uppgift att rpa normalt men ändå hålla koll på området du befinner dig i t.ex. om du är på piren och ser någon lalla kan man först varna dom med att skriva "sluta lalla" typ och om dom fortsätter så kan man kicka så de kanske hinner tänka på vad dom gjorde för fel under tiden de kommer ingame igen. En sv är som en mini staff skulle jag vilja säga för en sv kan hålla lite koll på stället du är vid så kan staffsen hålla koll på dom större grejerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på denna servern för att jag vill dels hjälpa folk som kanske är nya att om jag skulle se en icke-medlem som snackar ooc så kan jag säga till dom att man inte får det och sen så vill jag bli sv för att kunna hjälpa lite på servern men ändå kunna rpa normalt, så ifall jag ser någon lalla kan jag varna eller kicka direkt, det beror på vad dom gör för fel.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enligt mig är korruption och abuse som en sv att man använder sina perms som en fördel som att revva under ett scenario eller kickar folk för att man tycker dom är jobbiga, Jag tycker inte man kan abusa jättemycket som sv men att använda sina perms som fördel i scenarion är inte okej för det förstör för alla andra som rpar och då är det ingen mening att vara sv om man ska förstöra för andra.
Senast ändrad: