Nekad muknoi | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muknoi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072248936/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jate Norman

Vad är ditt discord namn? Jate

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hamodi hamood, och har smeknamn som Marko. Hamodi är ursprungligen ifrån Turkiets trakter men har lärt sig att växa upp i det svenska samhället. Hamodi som person har oftast humörsvängningar, men kan alltid kontrollera situationer som behövs lösas. Hamodi är som person extremt ödmjuk och visar alltid respekt till andra FiveM spelare. viilket leder till en annan punkt. det är att hamodi är extremt mogen och kan ta saker till fullast alvar när det handlar om att utrycka sig själv och visa sin a karaktäristiska drag.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag vill ta FiveM till en annan nivå och få mer tillgång till material och jobb inom spelet. där jag sedan vill utveckla mina egenskaper inom five ms värld. Jag vill helt enkelt ta saker mer på alvar. Jag har inte mycket att sägas men jag har tagit det lite på alvar där jag spelat på andra servrar, men denna server känner jag att den är extremt bra och där jag vill satsa på ett bra liv för hamodi. Jag är också aktiv varje dag ca 4-5timmar, och på helgerna upp till 7 timmar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt har jag spelat på fler servrar men har inte känt att det är den rätta men denna server är extremt bra och där jag vill satsa på unive.

Hur hittade du Unive? jag har som sagt letat runt lite, och där jag hittade denna server random.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla mina kunskaper och därmed dela vidare dem till andra karaktärer, där server kan bli bli en bättre plats för fler spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka