Nekad Mucklan | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mucklan

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Mucklan#0897

Hur gammal är du? 14 snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 234 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det här jobbet eftersom jag tycker det verkar vara riktigt kul och jag har alltid velat var Securitas och Chef. Jag gjorde en ansökan för att börja jobba men jag kunde inte ta någon intervju eftersom ingen var inne. Sedan skrev Chefen att han skulle sluta och då vill jag bli Chef. Jag har velat vara Chef ganska länge och vill jobba på Securitas jättelänge fast inte hittat någon som kan ta intervjuer. Nu gick chefen och då vill jag ta platsen. Jag vet att Securitas inte ha jättebra rp nivå och inte så aktiva eller seriösa. Så jag ska försöka höga deras rp nivå och ta Securitas till en helt ny nivå av rp. Jag ska styra upp verksamheten och göra allt bättre. Jag jobbade innan på Sjukvården och då tyckte jag att våran chef styrde jätte bra(Peter Pan). men sedan slutade han och då sa jag upp mig eftersom det blev en sämre chef. Jag har även velat jobba på Securitas och Chef är ju ännu bättre. Jag är även väldigt intresserad av Securitas och det är ett yrke som jag länge velat ha

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mitt första jobb var Mekonomen fast jag slutade efter några dagar. Jag har jobbar inom Sjukvården ett ganska bra tag och var högt uppsatt. Jag jobbade på bra och tyckte det var kul. Jag var aktiv och tog utbildningar och ville bli biträdande chef. Men sedan slutade som sagt chefen och då sa jag upp mig. Jag ville testa något nytt. Jag kan radiodisciplin och jag vet hur man anställer folk. Jag har ganska bra erfarenhet inom rp då jag försöker få så bra scenarios som möjligt. Jag vet även hur man ställer discord och hur man använder discord

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Magnus Haffesson. Han är runt 50 år. Han har lite mer livserfarenhet än dem flesta på servern. Han gillar bilar och att hålla koll på staden. Han brukar visa folk vad som är rätt och vad som är fel. När Magnus var ung så hade hans Pappa en bubbla. Den fungerade aldrig. Men en dag så fungerade den och då åkte dem ut på en sväng. Den dagen så pratade hans pappa mycket och Magnus lärde sig mycket om bilar men mest om livet. När han var runt 20års ålder så skaffade han sig en egen bil. En Saab. Den mekade han med och åkte runt med på fritiden. Han tränade ju längdhopp så han fick bara en liten tid år bilen och körandet. Om någon behövde hjälp med t.ex bilen så var Magnus rätt person att kontakta. Men alla fick inte hjälp bara vissa. MEd det menar jag att vem som helst kan inte bli vän med Magnus. Han är en glad och arg karl. Han är ofta glad men visar inte det så mycket. Han visar mest frustration till folk som gör fel. NU för tiden håller Magnus staden ren och "rätt".

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara ganska aktiv. Jag har ju skola och började 9:an så det är ganska viktigt men jag kommer vara så aktiv jag kan. Kanske 2-5 timmar per dag kan bli kortare och längre. Oftast längre på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka