Accepterad Muckas | Medlem ansökning [bampus] [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Muckas

Välkänd Medlem
Meddelanden
419
Reaction score
494
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? _muckas

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar Merolio och är 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, ibland arg och ibland glad. Kan bli lite humörsvängningar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ragnar Merolios framtidsplaner är att kunna utforska så mycket som möjligt på staden Unive. Han vill uppleva och vara med om så mycket saker som möjligt. Han vill kunna se ett nytt perspektiv på världen och hitta nytt och trevligt folk. Ragnar har dessutom funderat på att gå med den kriminella världen och se vad som kan hända i den världen. Helt enkelt så är han väldigt sugen på att utforska världen och se det mesta av det. Framtidsplaner är viktigt för Ragnar Merolio eftersom det är det ända han kan tänka på. Ragnar skriver varje nyår nya nyårslöften vilket han alltid följer. Ragnar Bakgrund är dock ganska simpel. Han har växt upp med en singel mamma och har inte något speciellt minne från sin far. Han bryr sig heller inte särskilt mycket om det. Han hade det enkelt i skolan och har haft mycket vänner under sin uppväxt. Ragnar har inte haft någon typ av problem med lagen vilket gör han till en väldigt bra medborgare. Dock så har ju han funderat på att bli kriminell vilket gör han fundersam. Helt enkelt vill inte Ragnar Merolio tänka så mycket på sin bakgrund och vill bara tänka framåt i sitt liv. Han vill inte att hans förflutna ska vara något hinder för Ragnar framtid. Okej bakgrund och en ljus framtid för Ragnar Merolio.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP och mycket med skoj. Jag vill se till så alla känner sig trygga på servern och kunna känna att det är en bra miljö på den här RP servern. Jag kommer bidra med 0 regelbrott och se till att regelbrott inte sker på servern. Jag kommer dessutom hjälpa nytt och kanske tillochmed gammalt folk på denna server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså om man har ett scenario så är det ju bara för det är kul inte för att man ska vinna scenariot eller något. Man ska kunna utföra scenariot på bästa sätt och kunna ha logiskt tänkande i det och om man inte vinner i scenariot så är det lugnt det viktigaste är att man kan ha lite kul I Unive fast jag vet att det är kul att man vinner ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad flera gånger. Det har vart lite olika anledningar, men oftast lall. De bansen är gamla och min rp har blivit totalt bättre. Jag har tagit en liten paus från rp så det är en av huvudanledningarna varför jag är icke medlem. Hur jag har tagit lärdom från de här bansen är att jag vet vad jag har gjort fel och jag gör inte om samma misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag har läst reglerna och förstått alla regler. Suntförnuft är tex en viktig regel då det är tekniskt sätt utgångspunkten för alla regler. Om du tex gör powergaming så kommer suntförnuft också ingå i den regeln eftersom om du tex kör in i en vägg 200kmh utan att rpa på själva skadorna så kommer det både vara powergaming samt suntförnuft. Dessutom är NLR en viktig regel då om du dör i ett scenario är det viktigt att du inte kommer ihåg scenariot då det bryter mot regeln NLR!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mogen och har mycket bra RP

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka